luni, 6 februarie 2012

CREMSNITUL CARE ISI ALEGE SINGUR FOILE!


Suna interesant nu-I asa?Asa si este.
Am mancat din aceasta prajitura cu ocazia unei vizite facute surorii mele.A fost o surpriza dulce foarte placuta. I-am cerut reteta cu intentia de a face si eu acest desert delicious.Pe cand am purces la preparat ,ups ,am tras concluzia ca lipseste ceva din reteta-foile!
Am sunat la telefon sa cer lamuriri si atunci am aflat ca de fapt secretul acestei prajuturi este ca blatul sau foile de aleg singure din compozitie, in cuptor.
Nu prepar aceasta prajitura decat daca am musafiri deoarece  nu pot rezista tentatiei si sunt in stare de a topii ½ de tava de una singura.
Iata reteta:
-8 oua
-300 zahar
-9 linguri faina
-1 margarina
-1 litru lapte
-5 plicur de zahar vanilat
Cum se prepara:
Se freaca galbenusele cu zaharul si margarina,apoi pe rand se adauga faina.Totul se amesteca cu laptele in care sa dizolvat zaharul vanilat.
La final se adauga albusele battue spuma.Se da la cuptor timp de 1 ora la foc potrivit.
Se lasa la racit ,dupa care se poate taia si servii .
De unde la pusul in cuptor ai doar o crema la finalul coacerii ,scoti din cuptor o prajitura invelita in 2 foi.
Spor la treaba si pofta buna!
Sursa, reteta de la sora mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu