duminică, 29 ianuarie 2012

UN ALTFEL DE Tzatziki


UN ALTFEL DE Tzatziki

-1 CEASCA DE CASTRAVETI MURATI-DULCI ACRISORI;
-4 catei de usturoi;
-500 g iaurt (de capra sau de bivolita);
-150 branza de vaci;
-1 lingura ulei de masline;
-sare, piper;
-1lingurita de tarhon uscat
Toaca marunt castravetii murati si lasa-I in strecuratoare pana cand prepare sosul de iaurt.
Zdrobeste usturoiul,adauga un praf de sare si si freaca cu uleiul de masline pana obtii o pasta.
Trece branza de vaci prin sita si amesteca cu iaurtul ,apoi adauga pasta de usturoi ,piper si frunzele de tarhon .La final adauga castravetii murati.
Lasa la rece timp de 1 ora inainte de a fi servita .
Am ajuns accidental la aceasta reteta dar este asa de gustoasa incat sunt convinsa ca o sa iti placa si tie daca o vei incerca.
Astazi am vrut sa prepar clasica reteta de  Tzatziki si am apelat la magazinul din apropiere pentru a cumpara castravetii necesari.Am avut surpriza de a nu gasii castraveti si din cauza gerului de afara nu am fost incantata de a face o plimbare pana in piata centrala.Sosul de iaurt era deja preparat asa ca…am incercat sa inlocuiesc ,castravetii proaspeti cu cei murati.
Ce a iesit in final? O minunatie de, UN ALTFEL DE Tzatziki

Incearca si tu are ,de fapt avea un gust delicios. Nu a mai ramas nici un strop s-a topit tot alaturi de friptura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu