luni, 25 iulie 2011

Omleta ca la bunica acasa!

Astazi am constatat ca mi-a ramas o bucata de piept de pui din friptura pe care o facusem cu o zi inainte.Prima intentie a fost sa o dau la cina taiata felii pe post de friptura rece dar am considerat ca e prea putin pentru 4 persoane asa ca am decis sa fac o omleta de vara pe care o mancam cu multa placere, vacanta la bunici.
A iesit o omleta foarte gustoasa.





Am pus la calit in:
- 2 linguri de ulei
 -2 cepe,
  -2 ardei,
 taiate fasii subtiri,dup ce sau inmuiat am pus 2 rosii taiate marunt si pieptul de pui taiat cubutele.Am lasat la foc mic vasul acoperit 10 minute,La final am adaugat 4 oua batute si o mana de patrunjel si marar verde tocat marunt,Am last vasul pe foc mic inca 5 minute acoperit cu capac.Am rasturnat omleta astfel pregatita pe o farfurie  si am servit-o la masa.
De unde la inceput am crezut ca o sa fie prea mult am constatat ca a avut asa un succes incat nu a ramas nici macar o farama.
A fost o cina cu poveste, m-am intors cu drag in timp si am povestit a lor mei de timpurile cand bunica ne facea asemenea mancare,la mic dejun sau la cina.
Daca am inceput sa rascolesc in sacul cu amintiri sigur ca imi vor veni, din timpuri trecute ,si alte retete delicioase din bucataria bunicilor mele sau de ce nu si din cea a mamei mele si am sa le transmit mai departe.
Poate o incercati si voi!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu